Sabtu, 26 April 2014

Pertanyaan. Menyakitkan. Sentap??

Kenapa entri ni keluar?
Sebab hati ni sentap bila orang tua-tua , member sendiri pun dok tanya. Macam mana lah nak jawapnya, sedangkan aku sendiri pun tak tahu sape jodoh aku, kat mana dia dok. Ngape lambat benar nak cari aku nih?
Letih benar nak menjawap, kadang- kadang time tu jugak nak lari jauh- jauh dari soklan tu...


Benar, aku tak tahu siapa tulang rusuk aku ni, jika ada di dunia, insyaallah kawen la kami. Jika tiada, insyaallah di akhirat kelak.
Kadang-kadang yang bertanya ni kata aku ni memilih sangat, nak yang tu nak yang ni.... Orang ni kita tak boleh nak sekat apa dia nak kata, So, aku hanya diamkan je.

Kalau ikut akal jahat ni, nak je bagi pelempang kat orang yang dok bertanya ni. Tau lah dia dah kawen, dia dah bahagia, dia dah ada anak, dia bla bla bla.....
Aku nak minta satu jelah, kalau ikhlas tolong doakan kebahagiaan aku juga moga dapat jodoh yang terbaik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan